Thursday, August 25, 2011

Urban legend

Taken by Photosynth

僕、コーラ好きなんです。
When I was a child,

小学校の時、図工の永井先生が
my nose was prone to bleeding

コーラを飲むと骨が溶けるって言ってました。
because of submucosal lesion.

そして、骨が溶けない方法として先生がくれた選択肢は、
My mom always told me that I must eat

1:飲まない
many carrots
 2:牛乳で割って飲む
to make a lot of blood.

の2択のみでした。
So I ate them a lot.

僕は当然2を選びました。
But recently, one nutritionist told me that

それ以来、コーラ牛乳が大好きです。
"The carrots don't make any blood. Eat seaweed."

だから僕の骨は今でも丈夫なんです。
 I still believe the power of carrots.


No comments: